§ 1. Definicje
1.1. Sprzedawca P.H.U. Anna Kantor, z siedzibą przy Grota-Roweckiego 13/802, 45-267 Opole, NIP: 7543290974, kontakt: biuro@delikatesyplus.pl, tel.: 882777715, oraz stronę internetową: delikatesyplus.pl, świadczy usługi drogą elektroniczną na warunkach określonych w niniejszym regulaminie.
1.2 witryna delikatesyplus.pl - witryna internetowa znajdująca się pod adresem www.delikatesyplus.pl
1.3 delikatesyplus.pl - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, to jest przez P.H.U. Anna Kantor, w którym można dokonywać zakupy za pośrednictwem witryny delikatesyplus.pl
1.4 Regulamin - niniejszy regulamin określający warunki i zasady dokonywania zakupów na stronie delikatesyplus.pl
1.5 Regulamin dostaw przez sprzedawce. - określa „§ 5. Zamówienia i dostawa” oraz „§ 6. Dostawy Produktów Spożywczych do Domu”
1.6 Konto - oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym administratora witryny delikatesyplus.pl, w którym gromadzone są dane Użytkownika, który zarejestrował się na witrynie zgodnie z Regulaminem Witryny
1.7 kategoria „Alkohole” - towary prezentowane na witrynie delikatesyplus.pl w kategorii „Alkohole”, możliwe tylko do zamówienia z odbiorem osobistym po wcześniej weryfikacji wieku.
1.8 Konsument - osoba fizyczna, która nabywa towary od Sprzedawcy w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
1.9 Przedsiębiorca na prawach Konsumenta - osoba fizyczna, która nabywa towary od Sprzedawcy w ramach umowy sprzedaży bezpośrednio związanej z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
§ 2. Postanowienia ogólne
2.1. Sklep internetowy "Delikatesy Plus", prowadzony przez firmę P.H.U. Anna Kantor, z siedzibą przy Grota-Roweckiego 13/802, 45-267 Opole, NIP: 7543290974, kontakt: biuro@delikatesyplus.pl, tel.: 882777715, oraz stronę internetową: delikatesyplus.pl, świadczy usługi drogą elektroniczną na warunkach określonych w niniejszym regulaminie.
2.2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż produktów spożywczych oraz artykułów codziennego użytku za pośrednictwem strony internetowej delikatesyplus.pl.
2.3. Sklep prowadzi sprzedaż towarów na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
2.4. Kontakt telefoniczny z obsługą sklepu jest możliwy pod numerem: 882777715.
2.5. Adres sklepu stacjonarnego "Delikatesy Plus": ul. Powstańców Śląskich 30, 46-024 Kolanowice.
2.6. Adres do zwrotów produktów jest taki sam jak adres sklepu stacjonarnego.
§ 3. Rejestracja konta
3.1. Rejestracja konta w Sklepie jest dobrowolna i nieodpłatna.
3.2. Klient, chcąc dokonać rejestracji, musi wypełnić formularz rejestracyjny dostępny na stronie Sklepu.
3.3. Po zarejestrowaniu się Klient otrzymuje dostęp do swojego konta, które umożliwia mu przeglądanie historii zakupów oraz korzystanie z innych funkcji dostępnych dla zarejestrowanych użytkowników.
§ 4. Zakupy
4.1. Sklep "Delikatesy Plus" prowadzi sprzedaż towarów spożywczych i artykułów codziennego użytku za pośrednictwem strony internetowej delikatesyplus.pl.
4.2. Zakupy można dokonywać wyłącznie poprzez platformę internetową Sklepu.
4.3. Wybranie danego towaru odbywa się poprzez kliknięcie przycisku „do koszyka”.
4.4. Podczas akceptacji składania oferty zakupu towarów Klient ma możliwość wyboru sposobu płatności za zamówienie spośród następujących: online przelewy 24 oraz przelew tradycyjny.
§ 5. Zamówienia i dostawa
5.1. Sklep realizuje zamówienia złożone przez Klientów w ciągu 24-48 godzin od momentu ich złożenia.
5.2. Dostawa produktów do Klientów realizowana przez delikatesyplus.pl odbywa się z wykorzystaniem transportu własnego Delikatesy Plus dostawy oraz firm kurierskich: Fedex oraz InPost, a koszt wysyłki znajduje się w zakładce "Czas i koszt dostawy".
5.3. Koszty dostawy są określone w trakcie składania zamówienia i zależą od wybranej formy płatności oraz miejsca dostawy.
5.4. Klient ma prawo do zwrotu zakupionych produktów w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
5.5. Przyjęcie oferty Klienta na zakup towarów przez sklep jest potwierdzane e-mailem wysłanym na adres poczty elektronicznej Klienta wskazanym w jego danych rejestracyjnych. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w chwili otrzymania przez Klienta e-maila o przyjęciu zamówienia do realizacji.
5.6. W przypadku braku zamówionego przez Klienta towaru, sklep Delikatesy Plus zrealizuje dyspozycję klienta dotyczącą postępowania w przypadku braku towarów, która została wyrażona podczas składania zamówienia.
5.7. Niezależnie od postanowień delikatesyplus.pl może odstąpić od realizacji zamówienia, bez oferowania towaru zamienne, gdy ilość towaru zamówionego przez klientów przekracza dostępną ilość towaru i brak jest towaru o zbliżonych właściwościach i cenie. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji klienci są informowani drogą mailową na adres wskazany podczas składania zamówienia.
5.8. Niezależnie od postanowień Delikatesy Plus, nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru i tym samym realizacji zamówienia, wynikające z: a. zaistnienia siły wyższej, b. nieobecności osoby upoważnionej do odbioru zamówienia pod wskazanym adresem pomimo dwukrotnego awizowania; c. błędnie podanego przez Klienta lub niedokładnego adresu dostawy; d. braku możliwości skontaktowania się z Klientem na podany adres e-mail lub numer telefonu.
§ 6. Dostawy Produktów Spożywczych do Domu
6.1. Zamówienia:
6.1.1 Klienci mogą składać zamówienia telefonicznie pod numerem: 503565166, poprzez wysłanie SMS-a lub wiadomości na WhatsApp.
6.1.2. Zamówienia będą przyjmowane w godzinach otwarcia sklepu.
6.2 Potwierdzenie Zamówienia:
6.2.1. Po otrzymaniu zamówienia, klient otrzyma potwierdzenie telefoniczne lub wiadomość zwrotną potwierdzającą zamówienie.
6.3 Dostępność Produktów:
6.3.1 W przypadku braku dostępności produktu, sklep skontaktuje się z klientem, aby omówić alternatywne opcje.
6.4 Minimalna Wartość Zamówienia:
6.4.1 Minimalna wartość zamówienia to 50 zł.
6.5 Koszty Dostawy:
6.5.1 Koszty dostawy są uzależnione od wartości zamówienia:
- Zamówienia od 50 zł do 149 zł: koszt dostawy 12 zł.
- Zamówienia od 150 zł do 299 zł: koszt dostawy 8 zł.
- Zamówienia powyżej 300 zł: dostawa za darmo.
6.5.2 Promocja na koszt dostawy obowiązuje do 29.02.2024:
- Klienci zamawiający od 50 zł do 299 zł płacą tylko 5 zł za dostawę.
6.6 Czas Dostawy:
6.6.1. Zamówienia będą dostarczane we wtorki i piątki w godzinach od 10:00 do 14:00.
6.7 Obszar Dostawy:
6.7.1. Dostawa jest dostępna w miejscowościach: Kolanowice, Węgry, Osowiec, Łubniany, Dąbrówka Łubniańska, Masów, Biadacz, Luboszyce, Kępa, Zawada, Borek, Kotórz Mały, Kotórz Wielki, Jełowa i Turawa.
6.8 Produkty Wyłączone z Dostawy:
6.8.1 Produkty, których nie można zamówić z dostawą to: nabiał, wędliny, papierosy i tytoń.
6.9 Metody Płatności:
6.9.1. Klienci mają możliwość dokonania płatności gotówką przy odbiorze.
6.9.2. Alternatywnie, istnieje opcja płatności kartą przy odbiorze.
6.10 Zwroty i Reklamacje:
6.10.1 Klienci mają prawo do zwrotu produktów w przypadku wad lub niezgodności z zamówieniem.
6.10.2 Reklamacje należy zgłaszać niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia.
6.11 Ochrona Danych Osobowych:
6.11.1 Sklep zobowiązuje się do zachowania poufności danych osobowych klientów i ich wykorzystywania wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
6.12. Zamówienia telefoniczne, SMS-y oraz wiadomości WhatsApp są traktowane jako akceptacja niniejszego regulaminu. Dziękujemy za korzystanie z usług Delikatesy Plus!
§ 7. Płatności
7.1. Sklep umożliwia płatność za zamówione produkty poprzez systemy płatności elektronicznej oraz przelew tradycyjny na wskazane konto bankowe.
7.2. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem zamówienia oraz instrukcjami dotyczącymi dokonania płatności.
7.3. Zamówione produkty zostaną wysłane po zaksięgowaniu wpłaty na konto Sklepu.
§ 8. Reklamacja
8.1. Reklamacje towarów będą rozpatrywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
8.2 Klient ma prawo zgłaszać reklamacje w przypadku stwierdzenia wad fizycznych lub prawnych towarów zakupionych w naszym sklepie internetowym.
8.3 Reklamacje należy składać pisemnie lub drogą elektroniczną, podając dokładny opis problemu oraz załączając niezbędne dokumenty potwierdzające zakup.
8.4 Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od daty zgłoszenia.
8.5 W przypadku uznania reklamacji, klientowi przysługuje prawo do żądania wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy sprzedaży zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.
§ 9. Odstąpienie od umowy sprzedaży
9.1. Klient może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, składając sprzedawcy, tj. Delikatesy Plus, jednoznaczne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia dostarczenia zamówienia Klientowi.
9.2. Oświadczenie może zostać również przesłane do sprzedawcy pocztą bądź drogą elektroniczną (e-mail).
9.3. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów, których przedmiotem świadczenia są wymienione w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 Prawa konsumenta.
9.4. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uznaje się za niezawartą, a klient zobowiązany jest w terminie 14 dni od dnia poinformowania sprzedawcy do zwrotu otrzymanego towaru.
9.5. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
9.6. W przypadku odstąpienia od umowy przez kupującego, wynikającego z nieodebrania towaru, sprzedawca jest zobowiązany do wystawienia faktury korygującej sprzedaż, w momencie powrotu paczki do magazynu.
§ 10. Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych
10.1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez Klientów sklepu internetowego w związku z zakupami jest P.H.U. Anna Kantor.
10.2. P.H.U. Anna Kantor gromadzi i przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji obsługi i realizacji zamówień, takie jak imię, nazwisko (lub nazwa firmy), adres (lub adresy) dostawy, adres e-mail, telefon.
10.3. Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji zamówień i mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do Klienta.
10.4. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane są przekazywane dobrowolnie.
10.5. P.H.U. Anna Kantor nie gromadzi danych dotyczących kart płatniczych wykorzystywanych przez Klienta do realizacji płatności.
§ 11. Postanowienia końcowe
11.1. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z chwilą opublikowania na stronie internetowej Sklepu.
11.2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w każdym czasie, z zastrzeżeniem przestrzegania obowiązujących przepisów prawa. O wszelkich zmianach Klienci zostaną poinformowani poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej Sklepu.
11.3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
11.4. Wszelkie spory wynikłe w związku z korzystaniem ze Sklepu internetowego "Delikatesy Plus" będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sklepu.
11.5. Regulamin jest dostępny dla klientów w formie elektronicznej na stronie internetowej Sklepu oraz w siedzibie Sklepu stacjonarnego. Klient ma prawo do pobrania i zachowania kopii regulaminu dla własnych potrzeb.
11.6. Niniejszy regulamin obejmuje także politykę prywatności oraz ochronę danych osobowych.
Regulamin sporządzono dnia 02.05.2024 roku.